vrijdag 19 juli 2013

BBQ

Deze week is eens een warme week in België! Eindelijk een BBQ, ik keek er naar uit. Na een hele dag werken stak papa de BBQ aan. Ik moet nu nog 6 weken werken en stiekem hoop ik dat het niet heel warm meer gaat worden. In het bedrijf waar ik werk is het in één kamer fris en in een andere kamer weer heet. Ik voel me snel misselijk door die temperatuursverschillen. Poor me!

Een BBQ verdiende ik wel!

This week is a hot week in Belgium! Finally a BBQ, I looked forward to it. After working all day dad put on the BBQ. I need work another 6 weeks and I secretly hope that it's not going to be very hot anymore. In the company I work for it' in one room fresh and hot again in another room. I feel quickly nauseated by those temperature variations. Poor me!

I deserved a BBQ!








Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten