zondag 30 juni 2013

Camera *CLICK CLICK*

Na het geslaagd feestje van gisteren besloot ik vandaag om het wat rustiger aan te doen. In de avond ging ik naar een vriend, waar ik nu nog steeds ben haha. We haalden de camera uit en besloten wat uit te proberen. Mijn vriend is helemaal geen professionele fotograaf maar toch ben ik blij met de foto's. Ik ben op het idee gekomen om goed te sparen en ook een goede camera te kopen. We aten ook nog een o-zo lekkere pizza! 

Het is al even geleden dat ik bij hem was en wauw ik miste hem eigenlijk wel. Ik kan hier echt schaamteloos doen wat ik wil hij zal nooit vooroordelen hebben of me beoordelen. Hij gaat me in de toekomst ook helpen met foto's filmpjes en de blog.

Stay tuned!

After a great party yesterday I decided to keep it calm tonight. I went to a friend's house and I'm actually still there. We took some pictures just for fun but also for my blog. I'm gonna be much more on here in the future and maybe if I ask it really sweet he'll help me with my blog, videos and pictures. Well, he's not a photographer but I'm happy with these pictures!

I can't wait to spend more time on here, stay tuned!

Liefs, Eva







Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten