vrijdag 28 juni 2013

NIEUW GESHOPT.

Nadat ik de documenten voor mijn vakantiejob was gaan invullen besloot ik om even naar de stad te gaan. Wat een goede beslissing! Ik ga normaal nooit naar de Pimkie maar op aandringen van mijn moeder ging ik er eens binnen. Wow, ik vond er zoveel leuke dingen! Ik wou ook nog verschillende beautyproducten kopen maar volgens mijn moeder heb ik er al meer dan genoeg. Nadat ik mijn loon op mijn rekening krijg ga ik zeker veel kopen. Sorry mama!


Ik kocht een zwarte riem in de H&M. Ik had het al een tijdje nodig maar ik vond nooit eentje die ik echt mooi vond. Vandaag dus wel!



Ik kocht snel een nagellak bij de Hema. 'Long Lasting', ik ben eens benieuwd!



Dit shortje is van de Pimkie. Ik vind de bloemen in kant heel leuk.




Dit topje is ook van de Pimkie, de steentjes een de kraag vind ik zo mooi!
Het is ook dun stof, ik kan het niet aandoen zonder topje onder.



Dit kocht ik ook in de Pimkie. Dit stof is wat dikker maar zit ook heel fijn. Ook hier vind ik de kraag superleuk.




Ik zocht een simpel topje en vond het. Toch vind ik de stof weer heel leuk. Volgens mij let ik teveel op details haha.


Als laatste kocht ik dit topje. De zwarte rand vind ik speciaal en ook nu weer het uiteinde van de kraag.
Het is zeer fel in de mode en ik ben er zoals jullie kunnen zien fan van!



Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten