donderdag 11 juli 2013

Biocura peeling pads - Review

Vorige week kwam mijn moeder thuis met een klein cadeautje, een beautyproduct! Ik ga deze peeling pads vandaag voor jullie reviewen. Normaal gebruik ik altijd crèmes om mijn gezicht te peelen dus de pads zijn ook nieuw voor mij! Deze zijn van de Aldi en kosten € 2,49. Een spotprijs voor 30 pads! Op de verpakking staat dat je ze best 3 maal in de week gebruikt. Je kan er dus een heel tijd mee doen.



Dit is de verpakking, een compact plastiek doosje.


Zo ziet het er vanbinnen uit. Hier kan je de pads al zien. Het doosje is groter dan de pads zelf. Wanneer je bijna aan het eind van de pads zou zitten moet ik je ook niet met je vingers gaan prullen om er eentje uit te krijgen!


De achterkant van de pad is gewoon egaal.


Aan de voorkant zie je de korrels zitten. Meestal zijn de korrels blauw of groen. Nu dus oranje, lekker hip!


Zo ziet de pad er uit na het scrubben. Kan je de donkere vlekken zien? Dat is dus het vuil en dode huidcellen die van mijn gezicht zijn afgekomen. Ieuw! Ik droeg vandaag geen make-up en nog steeds kwam er zo veel af! Het toont natuurlijk wel aan hoe goed het product werkt. Let wel op dat je niet te dicht bij je ogen of rond je mond gaat scrubben dat zorgt voor roodheid en iritatie op je huid. Gebruik het ook niet over je acne.

Mijn gezicht voelt super zacht aan. Ik voel me ook frisser en mijn huid krijgt precies veel meer kans om te ademen. Je gebruikt het best 3 maal per week zo blijft je huid altijd goed gereinigd!


Eva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten