zondag 23 juni 2013

My week

Vorige week rond deze tijd zat ik nog volop met mijn neus tussen de boeken. Mama kwam me tijdens de examenweken verrassen met wat lekker, bewijze van motivatie. De leukste verrassing vond ik dan toch de aardbeien met chocolade, hier kon ik niet genoeg van krijgen!



Na één van mijn examens en 3 uur leren in de namiddag op school besloot mama om me even mee te nemen naar de stad. Ik kocht er deze leuke hakken. Het heeft een slangen print en de top van de hak is lak. Het heeft een ideale hakhoogte en ze zijn ook stevig breed. Ik kreeg nog korting waar ik heel blij mee was!


Hier studeer ik voor mijn laatste examen wiskunde in de zon. Ik denk ook wel dat je kan zien dat het de volgende dag mijn laatste examen zou zijn. Ik was doodop en had echt geen energie meer om wiskunde te leren.. Nog snel de laatste zonnestralen meepikken!


Wat vinden jullie van deze kleine meid? Hier is Chanel! Ik had mijn hondje al enkele weken niet meer gezien omdat ze bij mijn stiefmoeder woont en ik volop bezig was met studeren. Gisteren heb ik haar gezien en haar meegenomen naar mijn moeder, waar ze nu altijd zal wonen. Mijn klein meisje woont bij mij!


Eva.

1 opmerking: