zaterdag 15 juni 2013

Bourjois nail polish remover review.

Hallo!

In één van mijne vorige artikels kwam de nagellak remover van Bourjois voorbij. Gisteren probeerde ik hem voor het eerst uit besloot ik mijn ervaring ermee, met jullie te delen.

Dit is de verpakking. Van kleurrijk gesproken.. Maar dat mag wel voor zo'n product.

Hier zie je de gebruiksaanwijzingen in het kort staan. Je moet je vinger in het gaatje doppen, draaien en dan is het klaar!

Dit waren mijn nagels voor ik begon.

Let's start!

Hier zit mijn duim er volledig in. Even tegen de spons  draaien.

Klaar! Het resultaat is super, geen kleurtje nagellak te zien.

Hier wou ik even laten zien wat het resultaat is als je niet tegen de spons wrijft. Het is dus belangrijk dat je dat wel doet!

Zo klaar!

Het viel me heel hard op dat mijn nagels niet naar de alcohol stonken zoals bij alle andere removers. Het raak naar rode vruchten en vanille. Nog iets positief is dat je niet kan knoeien met het product. Bij andere nagellak removers moest je het altijd op een watje doen, wanneer ik soms niet oplette liep alles er langs. Zeker niet slim van mij maar dat probleem is nu ook al van de baan! Ik weet meer precies wat de prijs was, maar het zal zeker niet meer dan 5 euro hebben gekost als ik me niet vergis!


Eva.

1 opmerking: